Zoeken in deze blog

vrijdag 28 januari 2011

Pas de deux

Tijdens de wandeling met de bloggers op 23 januari hoorden we geluiden achter een rietkraag. Toen we poolshoogte gingen nemen zagen we het volgende tafereeltje, het leek wel een balletvoorstelling:
Het toneel waar de voorstelling plaatsvond

De hoofdrolspelers stellen zich op de juiste plaatsen op

Het publiek dat in groten getale aanwezig is,lijkt een beetje te zijn ingedut.

Er volgt een fraaie choreografie, waarna de spelers het toneel in stijl verlaten.


Applaus en een welgemeend bis, bis

10 opmerkingen:

  1. Hoi Gonnie, luid applaus voor deze serie!
    Hoewel piepklein afgebeeld is het geweldig om de symetrie ( oeps, spel je dat zo?) van deze zwanen te zien, goed gespot!
    Het opvliegen is zo mogelijk nog mooier, ik vind die wilde zwanen sowieso prachtdieren, en jouw foto's benadrukken die schoonheid nog eens. Superplaten!
    Toch een klein minpuntje; het formaat is zo klein, zelfs na aanklikken niet beeldschermvullend, dus een tip:
    Upload in groter formaat, en kies bij blogger voor groot of zeer groot? Het bevordert het kijkplezier.
    Groet en fijn weekend
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Loes,
    Dank je voor deze complimenten.Ik heb zelf een groot scherm en vond het wel meevallen. Maar je hebt gelijk. Ik zal eens kijken wat ik ermee doe.
    Ik vind de zwanen ook zo mooi, zeker als ze opvliegen. En als dan de zon nog door de vleugels schijnt, misschien een volgende keer :)
    Fijn weekend, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GÀÀF Gonnie, wat een sùper opnamen van de zwanen.
    Heel knap gedaan want het was moeilijk er goed bij te komen.
    Je teksten erbij vind ik ook heel leuk.
    Fijn weekend,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gonnie
    Mijn complementen hoe je die wilde zwanen in de vlucht hebt weten neer te zetten.
    Ik vind ze echt geweldig.
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je ziet dat iedereen die dag toch verschillend heeft beleefd. Wat heb je een super mooie serie weten te maken. Het opvliegen is een prachtig gezicht. Complimenten voor deze serie.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo op de monitor zijn ze echt geweldig.
    En wat heb je een leuk verhaal om deze log gemaakt. De opvliegende zwanen foto's vind ik het allermooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De wilde zwanen heb je er echt spetterend opstaan...complimenten.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie van de opvliegende wilde zwanen ... heerlijk om te zien!
    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gonnie...
    Hier dus de Wilde zwanen :)
    Ik was al weer verder...
    Dit is een mooi en rustig stukje AWD ..Zeker in de zomer heerlijk om te zitten..En te genieten.
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Gonnie, mooi verteld in beeld en woord :)

    en nog bedankt voor de leuke reactie op mijn blog
    Groet
    Andre

    BeantwoordenVerwijderen